piatok 2. mája 2014

Oxfordky

Hurááá, mám ich. Moje vysnívané oxfordky. Nikde som ich nemohla zohnať a nakoniec som ich našla úplne náhodne, keď som sa preklikávala na jednej stránke. Na moje prekvapenie neboli vôbec drahé a boli presne také, ako som si predstavovala. Jednoduché, čierne. Domov mi ich priniesol kuriér, takže som sa nemusela trepať na poštu. Spolu s poštovným ma vyšli približne 12,50. Konkrétne tieto nájdete TU



Najskôr som bola trochu sklamaná lebo mali po sebe fľaky a boli také zošednuté. Vyriešila som to čiernym krémom na topánky, ktorý sme mali doma. Myslím si, že rozdiel je dostatočne viditeľný.





Veľmi sa z nich teším a neviem sa dočkať, keď si ich obujem. Páči sa vám tento typ topánok? Vlastníte nejaké? Akú obuv obľubujete?

6 komentárov:

  1. Jsou moc hezké, taky mám doma dvoje oxfordky - v černé a karamelové barvě, nosím je často :) Líbí se mi i ta stránka, mají zajímavé věci, díky za tip :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ty jsou úúúúúúúúžasné!!!!!! Nechceš se zviditelnit? Pokud ano přihlaš se zde: http://www.kajahasidea.blogspot.cz/2014/05/chces-se-zviditelnit.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Bez oxfordek ani ránu, mám čtvery a miluju je!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja dúfam, že nezostanem pri jedných. Sú strašne super :)

      Odstrániť