štvrtok 24. apríla 2014

Ebay VI.

1. Asymetrická sukňa
Keď som rozbalila balíček a zbadala sukňu, tak som zostala v úplnom šoku. Sukňa mala hrozne úzky pás. Proste ako na bábiku. Gumička v páse je dosť elastická a natiahne sa. Ale vytvorí taký "faldík" Skúšala som vymyslieť ako ju budem nosiť a nakoniec som prišla na to, že keď gumu zahnem dnu, tak "faldík" nevidieť.

Môžete kúpiť TU
Cena: £3.89
Poštovné: Free
Hodnotenie 5/5




Na prvej fotke som porovnávala moju modrú sukňu veľkosti S a sukňu, ktorá mi prišla.
Na druhej fotke je zachytená priesvitnosť sukne a na tretej fotke priesvitnosť spodničky.





2.Krajková sukňa
Čítala som dosť veľa o tom, ako dievčatám  smrdeli veci, ktoré im prišli. Mne sa nikdy nič také nestalo a nevedela som si to ani predstaviť. Až kým neprišla táto krásna krajková sukňa. Bolo to fakt niečo šialené. Ani neviem popísať, čo za zápach to bol. Taký umelý zvláštny. Sukňa bola dokonca vlhká. Dva krát som ju oprala, aby som sa zbavila zápachu. Nehovoriac o tom, že mi vôbec nesadol strih. Sukňu som už predala a nestihla som ju ani odfotiť, takže pridávam len fotku od predajcu.

Cena: £4.60
Poštovné: Free
Môžete kúpiť TU
Hodnotenie: 1/5



3.Náhrdelník
Úžasný a dokonalý. To sú slová, ktoré vystihujú tento náhrdelník. Chýbal mu jeden kamienok, ale našťastie bol v obálke, takže nič nebolo stratené. Vyriešilo to sekundové lepidlo. Ostatné kamienky držia pevne. Zaväzuje sa na saténovú stuhu.

Cena:£2.12
Poštovné: Free
Môžete kúpiť TU
Hodnotenie: 5/5


4. Košeľa so srdiečkami
Objednávala som si veľkosť L, tak ako aj pri pusinkovej košeli. Táto je oveľa menšia, ale je mi dobrá. Má visačku Topshop. Materiál zase nie je tak úplne šifón, je to niečo medzi šifónom a saténom. Je veľmi pekná.

Cena: £5.49
Poštovné: Free
Môžete kúpiť TU
Hodnotenie: 5/5



5. Tričko s pusinkami
Materiál je opäť niečo medzi šifónom a saténom. Veľkosť mala byť uni, ale na štítku je napísaná veľkosť S. Tričko zodpovedá obrázku u predajcu. Pusinky majú výrazné neónové farby.

Cena: £2.49
Poštovné: Free
Môžete kúpiť TU
Hodnotenie: 5/5


8 komentárov:

  1. Ta košile se srdíčkama je nádherná!!! :)

    http://www.kajahasidea.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ta košile! To tričko! <3 Asymetrickou sukni mám nejspíš stejnou, i když od jiného prodejce, vypadá přesně takhle a taky dělá faldík. Ale zas za ty peníze jsem nemohla odolat :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Za tie prachy je super :) Ebay je proste úžasný :D

      Odstrániť
  3. ty si vážne nákupný maniak ako vyšitý :D asi ťa prihlásim do tej show, ak to ešte chodí :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Asi sa dám liečiť. Som si povedala, že si nič nekúpim, kým mi všetko objednané nepríde :D Prihlás :P

      Odstrániť
  4. Srdíčková košile je moc pěkná :-)

    OdpovedaťOdstrániť